14 września 2022
modyfikacja: 14.09.2022 18:38
Instytut Matematyki projektuje i przeprowadza badania efektywności kształcenia wspieranego trójwymiarowymi aplikacjami zdalnymi
Instytut Matematyki bierze udział w projekcie
International Visegrad Fund Grant 22120280,
`Testing a Ballet Historical 3D Classroom as an Educational, Collaborative and Promotional Space'
Prowadzimy współpracę z:
- Arts and Research Partnership, Budapeszt, Węgry
- Department of Computer Science, Széchenyi István University, Gyor, Hungary
- Faculty of Humanities, University of Debrecen, Debreczyn Hungary,
- Faculty of Informatics, University of Debrecen, Debreczyn, Hungary,
- Faculty of Music, Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, North Macedonia,
- Faculty of Education, Masaryk University, Brno, Czech Republic,
- Department of Mathematics and Computer Science Department of Informatics, Trnava University,
- Division of Dance, The Karol Szymanowski Academy of Music, Katowice, Poland,
- Institute of Musicology, University of Warsaw, Warsaw, Poland,
- Hungarian Dance University, Miszkolc, Węgry.
Celem projektu jest implementacja środowiska MaxWhere jako wirtualnej klasy 3D. Instytut Matematyki projektuje i przeprowadza badania efektywności kształcenia wspieranego trójwymiarowymi aplikacjami zdalnymi.
W maju 2022 gościliśmy partnerów projektu w murach UKW.
W dniach 17-20 sierpnia 2022 w miejscowości Ohrid, Macedonia Północna, odbyła się pierwsza konferencja
International Conference on Virtual Reality in Performing Arts podczas której dr Katarzyna Chmielewska wygłosiła referat MaxWhere as a collaborative arena.